justachild.exblog.jp
ここや/そこ/あちこちで/わたしたちは/徹底的に/やる

Aloe Blacc   You Make Me Smile

Oooh
Mmm, you make me smile
Oooh,
Hey, you make me smile

I think it's safe to say
Things just haven't been going my way
No work coming in so my money is thin
And I still got bills to pay

But all in all you've been right here with me
When I'm sinking low you come through and lift me
It's nothing more than the love that you give me
That keeps me from drowning in tears

(You make me smile)
Oh, you make me smile
(you make me smile)
You come through and save the day
(you make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
In a very special way

Everywhere I go people seem to ask me
Where'd I get my joy, why am I so happy
In these trying times when a frown is the fashion
I am beaming like the sun now how can that be
See the answer to the query is very simple
I'm always grinning from dimple to dimple
Because you love me unconditionally
My happiness is heart-shaped can't you see

Can't you see when you're gone girl
(When you're gone away from me)
I just don't know what to do
(Don't know what to do)
Because everything about you girl
(Because everything, everything, everything)
Everything revolves around you
(Revolves around you)
And want to thank you for making me smile

(You make me smile)
For making me smile
(you make me smile)
Came through and save the day
(you make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
Oh in a very special way

(You make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
Love the way you make me hold my head up high
(you make me smile)
Feel like I can walk in the sky
(you make me smile)
When nothing is going my way what else can I say
(you make me smile)
When I can't see the light here you come shining bright
(you make me smile)
When everything's bad and I'm feeling real sad
(you make me smile)
When I don't have the answers you always give me a chance to smile,
smile,
smile


ああ
君は僕を微笑ませてくれるんだ
ああ
ヘイ、思わずニッコリしてしまうんだ
ここのところあまりいい調子とは言えないな
仕事もこなけりゃ財布も軽い
だけど支払いは待っちゃくれない
なのに君はずっと僕と一緒にいてくれる
落ち込んでいたら僕を励ましてくれる
君の愛以上のものなんてない
だから僕は涙に溺れずにいられるんだ

(思わずニッコリしてしまう)
ああ、君といると微笑がこぼれるんだ
君が現れて一日がうまくいった
君が僕を微笑ませてくれるんだ
とっても特別な方法でね

どこに行っても聞かれるんだ
あまりに僕がハッピーだから、どこでそんな喜びを手に入れるのかって
この厳しいご時世、不機嫌にしてる方が普通なのに
僕は太陽のように顔を輝かせているけど、なんでなんだろうってね
答えは実に簡単なこと
僕はいつもえくぼを称えてニッコリ笑ってる
君が僕を無条件に愛してくれるから
僕の幸福はハート型なんだ、見えないかな

君がいない時の僕なんてさ
(君が近くにいないときは)
もうどうしていいか分からないんだ
(分からないんだ)
だって君のすべてが
(すべてが、すべてが、すべてがね)
すべてが君を中心に回ってるのさ
(君を中心に回ってる)
僕に微笑をくれて、ありがとう

(思わずニッコリしてしまう)
君は僕に微笑をくれるんだ
君が現れて一日がうまくいった
君が僕を微笑ませてくれるんだ
とっても特別な方法でね

君といると微笑がこぼれるんだ
君のおかげで僕は胸を張っていられるんだよ
空の上さえ歩ける気分さ
何もかもうまくいかないときでさえ
暗闇の中で光が見えないとき、君が光をかざしてくれる
すべてが最悪で悲しくて仕方がないと
答えが見つからないとき、君はいつも微笑む、微笑む、微笑むチャンスをくれるんだ


( Aloe Blacc 『Good Things』Tr-10「 You Make Me Smile」 Stones Throw Records 2010 )
[PR]
by JustAChild | 2010-10-25 03:02 | Wards

Aloe Blacc   You Make Me Smile

Oooh
Mmm, you make me smile
Oooh,
Hey, you make me smile

I think it's safe to say
Things just haven't been going my way
No work coming in so my money is thin
And I still got bills to pay

But all in all you've been right here with me
When I'm sinking low you come through and lift me
It's nothing more than the love that you give me
That keeps me from drowning in tears

(You make me smile)
Oh, you make me smile
(you make me smile)
You come through and save the day
(you make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
In a very special way

Everywhere I go people seem to ask me
Where'd I get my joy, why am I so happy
In these trying times when a frown is the fashion
I am beaming like the sun now how can that be
See the answer to the query is very simple
I'm always grinning from dimple to dimple
Because you love me unconditionally
My happiness is heart-shaped can't you see

Can't you see when you're gone girl
(When you're gone away from me)
I just don't know what to do
(Don't know what to do)
Because everything about you girl
(Because everything, everything, everything)
Everything revolves around you
(Revolves around you)
And want to thank you for making me smile

(You make me smile)
For making me smile
(you make me smile)
Came through and save the day
(you make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
Oh in a very special way

(You make me smile)
You make me smile
(you make me smile)
Love the way you make me hold my head up high
(you make me smile)
Feel like I can walk in the sky
(you make me smile)
When nothing is going my way what else can I say
(you make me smile)
When I can't see the light here you come shining bright
(you make me smile)
When everything's bad and I'm feeling real sad
(you make me smile)
When I don't have the answers you always give me a chance to smile,
smile,
smile


ああ
君は僕を微笑ませてくれるんだ
ああ
ヘイ、思わずニッコリしてしまうんだ
ここのところあまりいい調子とは言えないな
仕事もこなけりゃ財布も軽い
だけど支払いは待っちゃくれない
なのに君はずっと僕と一緒にいてくれる
落ち込んでいたら僕を励ましてくれる
君の愛以上のものなんてない
だから僕は涙に溺れずにいられるんだ

(思わずニッコリしてしまう)
ああ、君といると微笑がこぼれるんだ
君が現れて一日がうまくいった
君が僕を微笑ませてくれるんだ
とっても特別な方法でね

どこに行っても聞かれるんだ
あまりに僕がハッピーだから、どこでそんな喜びを手に入れるのかって
この厳しいご時世、不機嫌にしてる方が普通なのに
僕は太陽のように顔を輝かせているけど、なんでなんだろうってね
答えは実に簡単なこと
僕はいつもえくぼを称えてニッコリ笑ってる
君が僕を無条件に愛してくれるから
僕の幸福はハート型なんだ、見えないかな

君がいない時の僕なんてさ
(君が近くにいないときは)
もうどうしていいか分からないんだ
(分からないんだ)
だって君のすべてが
(すべてが、すべてが、すべてがね)
すべてが君を中心に回ってるのさ
(君を中心に回ってる)
僕に微笑をくれて、ありがとう

(思わずニッコリしてしまう)
君は僕に微笑をくれるんだ
君が現れて一日がうまくいった
君が僕を微笑ませてくれるんだ
とっても特別な方法でね

君といると微笑がこぼれるんだ
君のおかげで僕は胸を張っていられるんだよ
空の上さえ歩ける気分さ
何もかもうまくいかないときでさえ
暗闇の中で光が見えないとき、君が光をかざしてくれる
すべてが最悪で悲しくて仕方がないと
答えが見つからないとき、君はいつも微笑む、微笑む、微笑むチャンスをくれるんだ


( Aloe Blacc 『Good Things』Tr-10「 You Make Me Smile」 Stones Throw Records 2010 )
[PR]
by JustAChild | 2010-10-25 03:02 | Wards


ここや/そこ/あちこちで/わたしたちは/徹底的に/やる


by JUSTAchild

プロフィールを見る

カテゴリ

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Wards

以前の記事

2016年 04月
2015年 01月
2014年 06月
2012年 12月
2012年 03月
2011年 07月
2011年 06月
2011年 03月
2011年 02月
2011年 01月
2010年 12月
2010年 11月
2010年 10月
2010年 09月
2010年 08月
2010年 07月
2010年 06月
2010年 05月
2009年 06月
2009年 01月
2008年 12月
2008年 11月
2008年 09月
2008年 08月
2008年 07月

タグ

検索

記事ランキング